مرد سالخورده ای که به خاطر شباهتش به رئیس جنبش حماس چندین ماه زندانی صهیونیست ها بود، درباره ماجرای بازداشتش توضیحاتی داد.

به گزارش همشهری آنلاین، فلسطینی سالخورده ای که فقط به دلیل شباهت چهره اش به چهره « یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه، چند ماه در زندان رژیم صهیونیستی در اسارت به سربرد، پس از آزادی نحوه و وضعیت اسارت خود را روایت کرد.

«محمود بهادر» که روز گذشته همراه با ۴۹ اسیر فلسطینی ساکن نوار غزه از زندان رژیم اسرائیل آزاد شد، امروز سه شنبه به پایگاه خبری «ارم نیوز» گفت: پس از آنکه ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اول جنگ، اهالی شمال نوار غزه را زیر بمباران و حملات وادار کرد که به مناطق جنوب آواره شوند، من هم با خانواده ام به سمت مناطق جنوب حرکت کردیم.

یحیی السنوار کجاست؟ | گزارش واشنگتن‌پست از محل فعلی فرمانده حماس

وی افزود: در حین حرکت به یک ایست و بازرسی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی رسیدیم و نظامیان این رژیم بلافاصله مرا بازداشت و شروع به ضرب و شتم من کردند.

بهادر ادامه داد: نظامیان ارتش اسرائیل سپس مرا به یک بازداشتگاه بردند و به مدت یک ماه مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار دادند و کیف و همه اموال و اسناد من و خانواده ام و حتی لباس های شخصی من را مصادره کردند.

کد خبر 864000
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha